SKAITYMO KULTŪROS UGDYMO KLAUSIMAI LIETUVOS BIBLIOTEKININKYSTĖJE 1918–1940 METAIS
Straipsniai
INETA SIBRIAN
Publikuota 2015-01-01
https://doi.org/10.15388/kn.v53i0.7805
PDF

Reikšminiai žodžiai

skaitymo kultūra
skaitymo kultūros ugdymo teorija ir metodika
skaitymo kultūros ugdymas Lietuvos bibliotekininkystėje

Kaip cituoti

SIBRIAN, I. (2015). SKAITYMO KULTŪROS UGDYMO KLAUSIMAI LIETUVOS BIBLIOTEKININKYSTĖJE 1918–1940 METAIS. Knygotyra, 53, 57-70. https://doi.org/10.15388/kn.v53i0.7805

Santrauka

Klaipėdos universiteto Bibliotekininkystės katedra
Minijos g. 153, LT-93185 Klaipėda, Lietuva
Vilniaus universiteto Bibliotekininkystės ir informacijos mokslų institutas
Universiteto g. 3, LT-01513 Vilnius, Lietuva
El. paštas: ineta357@hotmail.com

Straipsnyje analizuojamos teorinės ir metodinės skaitymo kultūros ugdymo prielaidos Lietuvoje 1918–1940 m. Skaitymo kultūra publikacijoje suvokiama kaip dvilypė formaliųjų ir intelektualiųjų gebėjimų, reikalingų skaitymui realizuoti, sistema. Objektas tiriamas nagrinėjant tiesiogines (skaitybą kiekybiškai ir kokybiškai intensyvinančios informacinės, kultūrinės ir švietimo paslaugos, teikiamos bibliotekos skaitytojams, taip pat skaitymo, knygos, bibliotekų ir literatūros propagavimo veikla) ir netiesiogines (bibliotekų sistemos veikimas, lektūros komplektavimas, bibliografinis darbas) skaitymo kultūros ugdymo priemones, aptartas teorinėse, metodinėse ir publicistinėse Lietuvos bei verstinėse užsienio autorių bibliotekininkystės publikacijose.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.