Apie sociologines-publicistines tendencijas V. Vorovskio literatūrinėje kritikoje
Articles
E. Safronova
Published 1962-12-01
https://doi.org/10.15388/Literatura.1962.4..43593
PDF

Keywords

-

How to Cite

Safronova, E. (1962) “Apie sociologines-publicistines tendencijas V. Vorovskio literatūrinėje kritikoje”, Literatūra, 4, pp. 43–63. doi:10.15388/Literatura.1962.4. 43593.

Abstract

Straipsnyje parodoma, kokia yra nepagrįsta apie V. Vorovskį plačiai paplitusi literatūroje nuomonė, sutapatinanti V. Vorovskio kritiką su socialine publicistika, paremta literatūrine medžiaga, arba su sociologinės turinio analizės ir estetinės formos-koncepcijos analize. Nagrinėdamas V. Vorovskio kritikos metodologiją, straipsnio autorius prieina išvadą, kad kritiko straipsniuose pasireiškia dviejų tendencijų - sociologinės-publicistinės ir literatūrinės-kritinės - sąveika. Pirmoji iš jų atlieka svarbią metodologinę funkciją antrosios atžvilgiu. Minėtasis dviejų tendencijų santykis pasireiškia visuose V . Vorovskio literatūriniuose tyrinėjimuose ir paaiškinamas naujaisiais tarybinės estetikos pasiekimais.
Šiame straipsnyje, kuris yra dalis didesnio darbo apie V . Vorovskį - kritiką, nagrinėjama sąlygų visuma, per kurią sociologinė analizė padeda atskleisti grožinės literatūros vidinius dėsningumus.

PDF
Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Downloads

Download data is not yet available.

Most read articles by the same author(s)