2025: Komunikacija ir informacija. Studentų mokslinių darbų almanachas

2025

Vilnius University Open Series
Komunikacija ir informacija. Studentų mokslinių darbų almanachas
Publikuota 2025-03-28

Pradžios puslapiai

Asta Mikalauskienė
Redakcinė kolegija ir turinys
Santraukos peržiūros 161 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 96
1-5
PDF

Straipsniai

Greta Aleksandravičiūtė
Dirbtinio intelekto taikymas projektams valdyti: praktikų požiūris
Santraukos peržiūros 509 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 196
6-17
PDF
Vitalija Butkutė | Asta Urbanavičiūtė-Globienė
Vaizdo ir garso santykis „Play has no limits“ reklamos kampanijoje: semiotinis požiūris
Santraukos peržiūros 213 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 95
33-58
PDF
Karolina Kryževičiūtė
Vartotojų empatinis atsakas ir emocinis įsitraukimas į Lietuvos Raudonojo Kryžiaus socialinę reklamą
Santraukos peržiūros 144 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 87
59-72
PDF
Dovilė Leknickienė
Komunikacijos vaidmuo plėtojant nuotolinius mokymus ir įtraukųjį švietimą Lietuvoje
Santraukos peržiūros 230 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 126
73-86
PDF
Raminta Majauskaitė
Žurnalistų vaidmenys ir saugumas Lietuvos socialiniuose protestuose (2021–2023 m.)
Santraukos peržiūros 263 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 206
87-105
PDF
Adomas Taraskevičius | Edvinas Grigalaitis
Išorinės komunikacijos svarba stiprinant sporto organizacijos ir jos suinteresuotųjų grupių ryšius: Kauno tinklinio mėgėjų lygos atvejis
Santraukos peržiūros 217 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 133
106-125
PDF
Simona Uksaitė
Pilietinis pasipriešinimas Lietuvoje: kaip reklamos kampanijų strategiją įgyvendina Krašto apsaugos ministerija?
Santraukos peržiūros 297 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 150
126-142
PDF