2025: Komunikacija ir informacija. Studentų mokslinių darbų almanachas

2025

Vilnius University Open Series
Komunikacija ir informacija. Studentų mokslinių darbų almanachas
Publikuota 2025-03-28

Pradžios puslapiai

Asta Mikalauskienė
Redakcinė kolegija ir turinys
Santraukos peržiūros 171 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 105
1-5
PDF

Straipsniai

Greta Aleksandravičiūtė
Dirbtinio intelekto taikymas projektams valdyti: praktikų požiūris
Santraukos peržiūros 534 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 222
6-17
PDF
Vitalija Butkutė | Asta Urbanavičiūtė-Globienė
Vaizdo ir garso santykis „Play has no limits“ reklamos kampanijoje: semiotinis požiūris
Santraukos peržiūros 231 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 106
33-58
PDF
Karolina Kryževičiūtė
Vartotojų empatinis atsakas ir emocinis įsitraukimas į Lietuvos Raudonojo Kryžiaus socialinę reklamą
Santraukos peržiūros 155 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 100
59-72
PDF
Dovilė Leknickienė
Komunikacijos vaidmuo plėtojant nuotolinius mokymus ir įtraukųjį švietimą Lietuvoje
Santraukos peržiūros 257 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 144
73-86
PDF
Raminta Majauskaitė
Žurnalistų vaidmenys ir saugumas Lietuvos socialiniuose protestuose (2021–2023 m.)
Santraukos peržiūros 280 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 217
87-105
PDF
Adomas Taraskevičius | Edvinas Grigalaitis
Išorinės komunikacijos svarba stiprinant sporto organizacijos ir jos suinteresuotųjų grupių ryšius: Kauno tinklinio mėgėjų lygos atvejis
Santraukos peržiūros 231 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 153
106-125
PDF
Simona Uksaitė
Pilietinis pasipriešinimas Lietuvoje: kaip reklamos kampanijų strategiją įgyvendina Krašto apsaugos ministerija?
Santraukos peržiūros 313 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 162
126-142
PDF