Europos Sąjungos vizija: rinkimų į Europos Parlamentą kampanijų pristatymas Lenkijos spaudoje
Straipsniai
Ewa Stasiak-Jazukiewicz
University of Warsaw, Poland
https://orcid.org/0000-0003-1080-7724
Marta Jas-Koziarkiewicz
University of Warsaw, Poland
https://orcid.org/0000-0003-1080-7724
Renata Mienkowska - Norkiene
University of Warsaw, Poland
https://orcid.org/0000-0001-5218-4073
Publikuota 2020-08-28
https://doi.org/10.15388/Polit.2020.98.4
PDF (Anglų)
HTML (Anglų)

Reikšminiai žodžiai

rinkimų kampanija
Europos Parlamentas
Lenkija
darbotvarkės sudarymas
politinė darbotvarkė
žiniasklaidos darbotvarkė

Kaip cituoti

Stasiak-Jazukiewicz, Ewa, Marta Jas-Koziarkiewicz, and Renata Mienkowska - Norkiene. 2020. “Europos Sąjungos Vizija: Rinkimų į Europos Parlamentą Kampanijų Pristatymas Lenkijos Spaudoje”. Politologija 98 (2): 107-41. https://doi.org/10.15388/Polit.2020.98.4.

Santrauka

2019 m. Europos Parlamento (EP) rinkimai sutapo su diskusijomis dėl Europos integracijos modelio reformos, kurias skatino pabėgėlių krizė ir „Brexitas“. Šiame straipsnyje autorės kelia klausimą, ar europiniai procesai atsispindi nacionalinių partijų programose ir tiria Lenkijos politinių partijų 2019 m. rinkimų į EP programų reprezentaciją šalies žiniasklaidoje. Tyrimo tikslas yra atskleisti, kaip žiniasklaida pristatė šias programas (formavo žiniasklaidos darbotvarkę). Siekiant suprasti žiniasklaidos darbotvarkės išskirtinumą, atlikta politinių partijų programų analizė. Tyrimo modelis pagrįstas darbotvarkės sudarymo („agenda-setting“) teorija. Empiriniame skyriuje pateikiami tiek žiniasklaidos, tiek politinės darbotvarkės kiekybinės ir kokybinės analizės rezultatai, patvirtinantys jų tarpusavio neatitikimą.

PDF (Anglų)
HTML (Anglų)

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>