MUS VIENIJA ALUS IR TELEVIZIJA: ŽINIASKLAIDOS AUDITORIJOS (NE)FRAGMENTACIJA 2012 METŲ SEIMO RINKIMŲ KAMPANIJOS METU
Straipsniai
Laima Nevinskaitė
Publikuota 2014-01-01
https://doi.org/10.15388/Polit.2014.1.2993
PDF

Kaip cituoti

Nevinskaitė L. (2014). MUS VIENIJA ALUS IR TELEVIZIJA: ŽINIASKLAIDOS AUDITORIJOS (NE)FRAGMENTACIJA 2012 METŲ SEIMO RINKIMŲ KAMPANIJOS METU. Politologija, 73(1), 67-97. https://doi.org/10.15388/Polit.2014.1.2993

Santrauka

Straipsnio tikslas yra išnagrinėti Lietuvos žiniasklaidos auditorijos fragmentaciją rinkimų kampanijos metu ir nustatyti, kurie kanalai labiausiai gali susieti auditoriją tarpusavyje. Straipsnyje apžvelgiama fragmentacijos reikšmė demokratijai ir jos tyrimuose vartojamos sąvokos, pristatomi empirinio tyrimo požiūriai, besiremiantys auditorijos sutapimo analize. Remiantis reprezentatyvios apklausos duomenimis ir pristatytais požiūriais, analizuojama Lietuvos žiniasklaidos auditorijos fragmentacija. Kadangi nustatytas gana didelis skirtingų kanalų susiklojimas, straipsnyje daroma išvada, kad Lietuvos žiniasklaidos auditorija kol kas nėra labai fragmentiška. Tačiau palyginimas su ankstesnių metų duomenimis rodo tam tikrus fragmentacijos
didėjimo polinkius. Labiausiai Lietuvos žiniasklaidos auditoriją susiejantis kanalas yra televizija, tačiau vis didesnę svarbą įgyja ir populiarūs interneto portalai.

PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.