Naujųjų informacinių technologijų audringas vystymasis ir besikeičiantis švietimas vis labiau pakliūna į didžiosios politikos akiračius. JAV prezidento 1997-ųjų ir 1998-ųjų metiniai pranešimai rodo, jog noras turėti geriausią XXI a. švietimo sistemą siejasi su JAV globaline strategija. Visame pasaulyje švietimas komercionalizuojasi, iš valstybės institucijų slenka į privačią sferą. Vyksta fundamentalūs edukaciniai pasikeitimai, be to, kognityvinių mokslų pasiekimai radikaliai keičia vyraujančią pažiūrą į esminį pasaulio pažinimą. Šių procesų akivaizdoje formuojasi konstruktyvizmas - viena iš naujųjų paradigmų. Informacinė revoliucija aktualizuoja pirmapradę lotynų kalbos žodžio industria reikšmę ir Švietimo epochos idėjas. Straipsnyje analizuojamas šių išvardintų problemų spektras.
Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.