Straipsnyje analizuojama gentinio marketingo kultūrinė raida, formavimo ir formavimosi aspektai. Straipsnyje atskleista gentinio marketingo samprata, esminiai principai ir specifika lyginant jį su tradicinėmis marketingo priemonėmis. Straipsnyje laikomasi nuomonės, kad gentinis marketingas – veiksmingas ir efektyvus instrumentas siekiant išpopuliarinti prekės ženklą postmodernios visuomenės sąlygomis, nes jis integruoja archaiškas vertybes ir skatina socialinių ryšių rekonstrukciją naujomis kultūrinėmis sąlygomis. Autoriai laikosi nuomonės, kad gentys postmodernioje visuomenėje gali būti formuojamos pačių organizacijų, tiek formuotis savaime. Gentinis marketingas išplečia tradicinio vartotojo sampratą ir jam suteikia tam tikrą bendrakūrėjo poziciją, kurioje jis gali kurti produkto ar paslaugos turinį. Straipsnyje atskleidžiamas ne vien gentinis marketingas, bet taip pat yra analizuojama jo raida pereinant prie virtualios genties koncepcijos, aptariamos virtualios genties charakteristikos ir specifika. Straipsnyje taikyti mokslinės literatūros analizės, sintezės, apibendrinimo ir lyginamosios analizės metodai.