Greitosios mados reklamos reguliavimas ES: tabako analogija?
Straipsniai
Dmytro Korchahin
Vilniaus universitetas image/svg+xml
https://orcid.org/0009-0004-9909-6491
Publikuota 2025-12-10
https://doi.org/10.15388/Teise.2025.136.6
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

greitosios mados reguliavimas
greitosios mados reklama
tabako ir greitosios mados industrijų palyginimas

Kaip cituoti

Korchahin, D. (2025) „Greitosios mados reklamos reguliavimas ES: tabako analogija?“, Teisė, 136, p. 90–103. doi:10.15388/Teise.2025.136.6.

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjamas reklamos teisinių reikalavimų, taikomų greitosios mados sektoriui Europos Sąjungoje (ES), priėmimo pagrindimas. Tuo tikslu siekiama išsamiau išnagrinėti greitosios mados ir tabako pramonės panašumus. Straipsnyje siūloma nustatyti greitosios mados reklamos reguliavimo priemones, panašias į tas, kurios taikomos tabako reklamai (ES), arba netgi jas pranokti. Taigi, atsižvelgiant į šių sektorių panašumus, siūloma arba pritaikyti su tabaku susijusios reklamos reglamentavimą prie greitosios mados sektoriaus (konkrečiai greitosios mados reklamos srities) reguliavimo ES (pvz., daliniai draudimai kai kuriose srityse, įspėjimai ir pan.), arba apsvarstyti visišką greitosios mados reklamos uždraudimą ES.

PDF
HTML
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.