Straipsnyje nagrinėjamas reklamos teisinių reikalavimų, taikomų greitosios mados sektoriui Europos Sąjungoje (ES), priėmimo pagrindimas. Tuo tikslu siekiama išsamiau išnagrinėti greitosios mados ir tabako pramonės panašumus. Straipsnyje siūloma nustatyti greitosios mados reklamos reguliavimo priemones, panašias į tas, kurios taikomos tabako reklamai (ES), arba netgi jas pranokti. Taigi, atsižvelgiant į šių sektorių panašumus, siūloma arba pritaikyti su tabaku susijusios reklamos reglamentavimą prie greitosios mados sektoriaus (konkrečiai greitosios mados reklamos srities) reguliavimo ES (pvz., daliniai draudimai kai kuriose srityse, įspėjimai ir pan.), arba apsvarstyti visišką greitosios mados reklamos uždraudimą ES.

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.