Antraščių negatyvumo, nuotaikos ir skaitytojų reakcijos konstravimas
Praktika
Raminta Švėgždaitė
Publikuota 2017-07-21
https://doi.org/10.15388/zt/jr.2016.11.10750
PDF

Reikšminiai žodžiai

antraštė
negatyvumas
nuotaika
interneto ži­niasklaida

Kaip cituoti

Švėgždaitė R. (2017) „Antraščių negatyvumo, nuotaikos ir skaitytojų reakcijos konstravimas“, Žurnalistikos Tyrimai, 110, p. 55-77. doi: 10.15388/zt/jr.2016.11.10750.

Santrauka

Straipsnyje aptariama antraštės svarba šiandieninėje Lie­tuvos interneto žiniasklaidoje, jos panaudojimas formuojant skaitytojų nuomonę bei optimizuojant naujienų sklaidą. Pristatomas dviejų populia­riausių Lietuvos interneto leidinių (Delfi.lt ir 15min.lt) tyrimas, kuriame at­skleidžiama, kokią įtaką antraštės negatyvumas ir kuriama nuotaika daro skaitytojų aktyvumui, šiuo aspektu lyginami Lietuvos ir užsienio naujienų srautai. Nors laikraščių antraštės tyrinėjamos nuolat, autorė straipsnyje nu­tarė išsiaiškinti, kaip jos konstruojamos ir kokio pobūdžio antraštės domi­nuoja.

PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.