Socialinių medijų populiarėjimo, „informacinių trikdžių“ kupinoje komunikacinėje aplinkoje informacijos gausa įgalina daug dėmesio skirti naujienų pateikimui ir siekiui sudominti auditoriją. Naujienų atranka siejama su jos pateikimu, skiriamas ypatingas reikšmingumas tam, kokios naujienos yra paklausios. Šioje vietoje pabrėžiamas žurnalistų vaidmuo ir vis labiau pastebimas noras išsiskirti, kuris pasireiškia tik ypatingai emociškai paveikiai konstruojant, perkonstruojant žinias. Atrinkdami naujienas, suteikdami joms prioritetą, žurnalistai sprendžia, kas informacijoje yra tikra, kas aktualu, todėl bendriausia prasme jie nuolat atlieka vertinimą. Šiandien viešajai nuomonei didesnę įtaką daro apeliavimas į emocijas, o ne objektyvūs faktai (po-tiesos amžiaus), todėl svarbu suprasti, kaip patys žurnalistai apibrėžia savo kuriamus vaidmenis naujienų gamybos procese. Galiausiai tai padės suprasti, kokius iššūkius emocionalus jų konstruojamas turinys kelia atsparios demokratinės visuomenės siekiamybės kontekste, ypač atsižvelgiant į šiandien daug diskusijų keliančias įvairias dezinformacijos formas ir viešosios erdvės poliarizaciją.

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.