Siekiant organizacijų judrumo (angl. agility), kuris suprantamas kaip gebėjimas greitai ir adekvačiai reaguoti į permainas, svarbus vaidmuo tenka informacinei veiklai, kurios pagalba veiklos aplinkoje siekiama aptikti svarbių permainų požymius. Ypatingas vaidmuo tenka verslo analitikos (angl. Business intelligence) veikloms, kadangi jų tiesioginė užduotis yra stebėti aplinką ir atpažinti svarbius reiškinius siekiant pagrįstų atsakomųjų veiksmų. Turbulentiškose verslo aplinkose verslo analitika turi dinamiškai prisitaikyti, siekiant išlaikyti sudaromų įžvalgų kokybę. Paskelbtų tyrimų apžvalga parodė, kad daugelis šaltinių pabrėžia judrios verslo analitikos svarbą visos organizacijos judrumui. Tačiau vadybinių ir ypač kultūrinių veiksnių įtaka stiprinant informavimo vaidmenį judrumo kompetencijų plėtrai yra nepakankamai ištirta. Iš veiksnių, sąlygojančių organizacinį judrumą, technologiniai veiksniai yra žymiai geriau išnagrinėti ir įvertinti nei žmogiškieji ir vadybiniai veiksniai, ir galima konstatuoti, kad egzistuoja nuoseklių tyrimų poreikis pastarųjų veiksnių atžvilgiu. Šio straipsnio tikslas yra apibrėžti būsimųjų tyrimų karkasą, nagrinėjant judrumo klausimus trimis lygiais – organizaciniu, informaciniu ir verslo analitikos. Šis karkasas turi tarnauti pagrindu planuojamiems verslo analitikos judrumo tyrimams.