Lyties dimensija socialiniame versle: Lietuvos socialinių verslininkių patirtys
Straipsniai
Aurelija Novelskaitė
Vilniaus universitetas image/svg+xml
Raminta Pučėtaitė
University of Jyvaskyla
Jyväskylä universitetas
Rasa Pušinaitė-Gelgotė
Vilniaus universitetas image/svg+xml
Publikuota 2018-07-04
https://doi.org/10.15388/Im.2017.80.11677
PDF

Kaip cituoti

Novelskaitė, A., Pučėtaitė, R., & Pušinaitė-Gelgotė, R. (2018). Lyties dimensija socialiniame versle: Lietuvos socialinių verslininkių patirtys. Information & Media, 80, 136-146. https://doi.org/10.15388/Im.2017.80.11677

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjama, kaip moterys – socialinės verslininkės – suvokia socialinį verslą ir lyties dedamąją tokiame versle. Interviu (n=18) su socialinių verslų Lietuvoje atstovėmis analizė parodė, kad socialinio verslo misija yra arba labai pragmatiška (organizacijų, turinčių socialinės įmonės juridinį statusą), atsiejama nuo socialinio poveikio, kurį tokie verslai paprastai kuria, arba gana neapibrėžta, tačiau akcentuojanti gėrio kūrimą. Tačiau į lyties dedamąją socialiniuose versluose žvelgiama stereotipiškai, t. y. lyties poveikis arba ignoruojamas, arba interpretuojamas stereotipiškai skirstant į tradiciškai laikomas vyriškomis ir moteriškomis veiklos sritis.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai