Su vartotoju susijusių žinių kūrimas, paremtas didžiųjų duomenų analitika
Straipsniai
Justas Gribovskis
Vilniaus universitetas image/svg+xml
Publikuota 2018-12-28
https://doi.org/10.15388/Im.2018.82.10
PDF

Reikšminiai žodžiai

žinios
naujosios žinios
žinių valdymas
didieji duomenys
vartotojo žinios
žinios vartotojui
žinios apie vartotoją
prognozavimo metodai

Kaip cituoti

Gribovskis, J. (2018). Su vartotoju susijusių žinių kūrimas, paremtas didžiųjų duomenų analitika. Information & Media, 82, 161-179. https://doi.org/10.15388/Im.2018.82.10

Santrauka

[straipsnis ir santrauka lietuvių kalba; santrauka anglų kalba]

Žinių valdymas ir jo poveikis rinkodarai analizuojama jau seniai. Šiandien peržvelgiant atliktus tyrimus nekyla abejonių dėl žinių valdymo teikiamos naudos. Tačiau mažai dėmesio skiriama informacinių technologijų ir žinių sąveikos tyrimams bei jos įtakai rinkodaros procesams. Informacinių technologijų poveikis, didieji duomenys, jų analizė ir naujausi prognozavimo metodai veikia žinių paradigmos kaitą ir naujųjų žinių kūrimą.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai