Pastabos apie matematikos ir fizikos mokymo istorines koncepcines sroves
Straipsniai
Raffaele Pisano
Centre Sciences, Sociétés, Cultures dans leurs évolutions
Publikuota 2013-12-15
https://doi.org/10.15388/LMR.A.2013.02
PDF

Kaip cituoti

Pisano R. (2013) „Pastabos apie matematikos ir fizikos mokymo istorines koncepcines sroves“, Lietuvos matematikos rinkinys, 54(A), p. vii–xvii. doi: 10.15388/LMR.A.2013.02.

Santrauka


Remdamasis paskutiniais savo mokslo (fizikos ir matematikos) istorijos ir epistemologijos tyrimais bei moksliniu patyrimu, kurį įgijau dėstydamas fiziką ir matematiką, šiame straipsnyje aš trumpai nagrinėju mokslo istorijos vaidmenį fizikos ir matematikos mokymo srityje. Taip pat pateikiu, kai kuriuos samprotavimus apie matematikos, fizikos ir logikos istorijos ir mokymo proceso sąryšį.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.