Skaitmeninio vaizdo elementų programavimo aspektai
Straipsniai
Rima Birškytė
Klaipėdos universitetas
Publikuota 2012-12-20
https://doi.org/10.15388/LMR.B.2012.27
PDF

Reikšminiai žodžiai

skaitmeninis vaizdas
programavimas
kompiuterių grafika
matrica

Kaip cituoti

Birškytė R. (2012) „Skaitmeninio vaizdo elementų programavimo aspektai“, Lietuvos matematikos rinkinys, 53(B), p. 145–150. doi: 10.15388/LMR.B.2012.27.

Santrauka

Straipsnis yra skirtas matematikos ir informatikos studijų dalykų įsisavinimui vizualinio objektinio programavimo priemonėmis. Kompiuterių grafikos uždavinių sprendimui patogu naudoti naujus skaičiuojamosios matematikos programinius paketus, kurie jau yra praturtinti skaitmeninių vaizdų apdorojimo įrankiais, naujomis funkcijomis ir objektais, leidžiančiais sukurti, spalvinti ir animuoti įvairius realaus pasaulio objektus kompiuterio ekrane, simuliuoti ir naudoti virtualiosios realybės produktus.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.