Mokinių matematikos pasiekimų priklausomybė nuo namų socio-edukacinės aplinkos
Straipsniai
Jolita Dudaitė
Kauno technologijos universitetas
Publikuota 2005-12-18
https://doi.org/10.15388/LMR.2005.26655
PDF

Reikšminiai žodžiai

matematikos pasiekimai
socio-edukacinė aplinka

Kaip cituoti

Dudaitė, J. (2005) “Mokinių matematikos pasiekimų priklausomybė nuo namų socio-edukacinės aplinkos”, Lietuvos matematikos rinkinys, 45(spec.), pp. 250–254. doi:10.15388/LMR.2005.26655.

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjama Lietuvos VIII klasės mokinių matematikos pasiekimų priklausomybė nuo namų socio-edukacinės aplinkos. Naudojami tarptautinio matematikos ir gamtos mokslų tyrimo TIMSS duomenys. Rezultatai rodo, kad Lietuvoje VIII klasės mokinių matematikos pasiekimai stipriai koreliuoja su namų faktoriais. Matematikos pasiekimų ryšys stipresnis su edukacine namų aplinka nei su ekonomine.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.