Informatikos įvado mokymosi objektų struktūros kūrimas
Straipsniai
Sigitas Dapkūnas
Vilniaus universitetas image/svg+xml
Kristina Lapin
Vilniaus universitetas image/svg+xml
Publikuota 2005-12-18
https://doi.org/10.15388/LMR.2005.26589
PDF

Reikšminiai žodžiai

mokymo paradigmos
mokymosi medžiaga
mokymosi objektas

Kaip cituoti

Dapkūnas, S. ir Lapin, K. (2005) „Informatikos įvado mokymosi objektų struktūros kūrimas“, Lietuvos matematikos rinkinys, 45(spec.), p. 203–207. doi:10.15388/LMR.2005.26589.

Santrauka

Šiame straipsnyje yra nagrinėjamas mokymosi objektų saugyklos kūrimas. Vienam kursui sukurta mokymosi medžiaga galėtų būti naudojama ir kituose gimininguose kursuose, siekiant paruoštos mokymo medžiagos efektyvesnio naudojimo studentų mokymuisi. Analizuojama informatikos įvado dalyko sandara, išskirti paprastieji arba žemiausio lygio mokymosi objektai, kurie toliau būtų naudojami mokymuisi keliuose gimininguose kursuose.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai