Žinojimo apie socialinio meno praktikas kūrimas yra tapęs įvairių skirtingų disciplinų dalyvių diskusijos objektu. Taip kuriamas daugiabalsis ir daugiareikšmis diskursas apie šias praktikas. Diskusija apie socialinį meną vyksta ir socialiniame darbe, atsiranda vis daugiau šios krypties studijų. Vis dėlto socialinis darbas nėra vientisas, tyrėjai ir profesionalai savaip įkūnija socialinio darbo apibrėžtis. Taigi diskursas apie socialinį meną socialinio darbo tyrimuose yra išsibarstęs, aprėpia skirtingą, vietomis sutampantį ar prasilenkiantį žinojimą. Dalis šių socialinio darbo tyrimų telkiasi apibrėžtose socialinio darbo ribose, kiti – šias ribas peržengia. Vis dėlto galima pastebėti, kad šiuose įvairialypiuose tyrimuose trūksta gilesnės sociologinės analizės, kuri leistų reflektuoti žinojimo apie socialinį meną socialinio darbo tyrimų erdvėje kūrimą. Galima kelti klausimus, kokią reikšmę socialinio meno praktikos įgyja socialiniame darbe, kaip apibrėžiama ši praktika, kuo tai reikšminga gilesniam supratimui apie specifines socialines meno praktikas. Šio straipsnio siekis ir yra užpildyti šį žinių plyšį bei apmąstyti galimą tolesnę konstruktyvią socialinio meno praktikų tyrimo kryptį. Šioje literatūros analizėje, fokusuotoje į socialinio darbo tyrimus, sietinus su socialinio meno praktikomis, pasitelksime P. Bourdieu lauko perspektyvą.
Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.