Muziejaus komunikacija su suinteresuotaisiais: kokie muziejaus veiklos aspektai svarbūs muziejaus prisistatymui ir įvaizdžio formavimui?
III. MUZIEJAI SKAITMENINĖJE ERDVĖJE
Renata Matkevičienė
Arnas Aleksandravičius
Publikuota 2013-01-28
https://doi.org/10.15388/MusLithuan.2013.1.5343
PDF

Kaip cituoti

Matkevičienė R., & Aleksandravičius A. (2013). Muziejaus komunikacija su suinteresuotaisiais: kokie muziejaus veiklos aspektai svarbūs muziejaus prisistatymui ir įvaizdžio formavimui?. Acta Museologica Lithuanica, 1, 281-299. https://doi.org/10.15388/MusLithuan.2013.1.5343

Santrauka

Šiandienėje visuomenėje muziejai yra ta institucija, kuri, būdama kultūrinė (užtikrina kultūros ir istorijos tęstinumą, paveldo išsaugojimą ir jo komunikaciją, skatina kultūrinio kolektyvinio identiteto ir vertybių išsaugojimą ir pan.) ir kartu kūrybinė (skatina kūrybiškumo raišką, užsiima kūrybine veikla, t. y. rengia edukacinius projektus, parodas ir ekspozicijas įvairia veikla, pavyzdžiui, parodų katalogais, edukacinės veiklos rezultatais ir kt.,) industrija, turi iš naujo atrasti savo vietą moderniųjų technologijų (arba, remiantis M. Castellsu, tinklaveikos) ir vartotojiškoje visuomenėje. [...]

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 > >>