Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
Mokyklos politika ir inovatyvios patirtys Italijoje (1861–2015)
Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
Prisijungti
en
PEDAGOGIKOS ISTORIJA IR ŠIANDIENA
Luciana Bellatalla
Publikuota 2016-12-27
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2016.37.10470
PDF
Reikšminiai žodžiai
Education
History of Education
Pedagogy
Educational innovation
Kaip cituoti
Bellatalla, L. (2016) “Mokyklos politika ir inovatyvios patirtys Italijoje (1861–2015)”,
Acta Paedagogica Vilnensia
, 37, pp. 114–124.
doi:10.15388/ActPaed.2016.37.10470
.
Daugiau citavimo formatų
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Atsisiųsti citatą
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Pradžia
/
Acta Paedagogica Vilnensia
/
T 37 (2016): Acta Paedagogica Vilnensia
/
Mokyklos politika ir inovatyvios patirtys Italijoje (1861–2015)
T 37 (2016)
Mokyklos politika ir inovatyvios patirtys Italijoje (1861–2015)
Santrauka
...
PDF
Atsisiuntimai
Nėra atsisiuntimų.
Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai
Danguolė Beresnevičienė,
Vaiko prenatalinio vystymosi veiksniai
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 6 (1999): Acta Paedagogica Vilnensia
Vanda Aramavičiūtė,
Vertybės kaip gyvenimo prasmės pamatas
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 14 (2005): Acta Paedagogica Vilnensia
Vanda Kavaliauskienė,
Socialinio darbo, kaip pagalbos žmogui profesijos, raidos aspektai
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 15 (2005): Acta Paedagogica Vilnensia
Vanda Aramavičiūtė, Placida Jasiūnaitė,
Žaidimas kaip vaiko socializacijos veiksnys ikimokykliniame amžiuje
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 26 (2011): Acta Paedagogica Vilnensia
Nijolė Burkšaitienė,
Neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų vertinimas universitete politiniu ir teoriniu aspektu
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 22 (2009): Acta Paedagogica Vilnensia
Sandra Kairė,
UGDANTIS PATYRIMAS J. DEWEY FILOSOFIJOJE
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 30 (2013): Acta Paedagogica Vilnensia
Dileta Jatautaitė,
Atmintis ir mokymas
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 7 (2000): Acta Paedagogica Vilnensia
Aistė Burkė,
Mokyklos estetinės ugdymo(si) aplinkos ir mokinių meninės saviraiškos sąsajos
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 42 (2019): Acta Paedagogica Vilnensia
Vita Venslovaitė, Laura Danylienė,
Socialinis ir emocinis ugdymas: mokytojo perspektyva
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 40 (2018): Acta Paedagogica Vilnensia
Vilija Targamadzė, Aras Viligaila Vėbra,
Profesinio tobulinimo vertinimas Lietuvos švietime: problemos ir perspektyvos
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 20 (2008): Acta Paedagogica Vilnensia
1
2
3
4
5
>
>>
×
Vartotojo vardas
*
Būtinas
Slaptažodis
*
Būtinas
Keisti slaptažodį
Palikite mane prisijungusį
Prisijungti
Neturite paskyros?
Registruokites