Šiuolaikinės mokymo(si) strategijos aukštosiose mokyklose: komandomis grįstas mokymas(is)
Straipsniai
Birutė Aleksandravičiūtė
Mykolo Romerio universitetas
Kęstutis Liekis
KLQ Ltd., UK
Publikuota 2020-09-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.44.10
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

komandomis grįstas mokymas
aktyvūs mokymo(si) metodai
aukštasis mokslas

Kaip cituoti

Aleksandravičiūtė, B. and Liekis, K. (2020) “Šiuolaikinės mokymo(si) strategijos aukštosiose mokyklose: komandomis grįstas mokymas(is)”, Acta Paedagogica Vilnensia, 44, pp. 141–151. doi:10.15388/ActPaed.44.10.

Santrauka

Komandomis grįsto mokymo strategija, sukurta beveik prieš 40 metų Jungtinėse Amerikos Valstijose, šiuo metu plačiai taikoma daugelyje pasaulio aukštųjų mokyklų. Tačiau Lietuvos aukštosiose mokyklose ši strategija taikoma itin retai, nors jos efektyvumu nėra abejojama. Straipsnyje apžvelgiami komandomis grįsto mokymo(si) strategijos ypatumai ir jos didelį paplitimą lėmusios priežastys (geresni mokymosi pasiekimai, didesnė studentų motyvacija, geresnis dalyko supratimas ir kt.), detaliai supažindinama su šios strategijos taikymo praktiniais aspektais, pateikiamos taikymo rekomendacijos.

PDF
HTML

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>