Pedagogo profesinės tapatybės fenomenas ir atlikėjo tapatumas: kur baigiasi scena ir prasideda klasė?
Straipsniai
Birutė Ambrazevičiūtė
Vilniaus universitetas
Publikuota 2020-12-28
https://doi.org/10.15388/ActPaed.45.8
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

pedagogo profesinė tapatybė
mokytojo profesija
socializacija
atlikėjas

Kaip cituoti

Ambrazevičiūtė, B. (2020) “Pedagogo profesinės tapatybės fenomenas ir atlikėjo tapatumas: kur baigiasi scena ir prasideda klasė?”, Acta Paedagogica Vilnensia, 45, pp. 127–144. doi:10.15388/ActPaed.45.8.

Santrauka

Daugeliu pasaulyje atliktų tyrimų patvirtinta išvada, kad tapimas pedagogu yra sudėtingas, kompleksinis, trunkantis tam tikrą laiką procesas, kurio metu mokytojas bando apibrėžti savo vaidmenį ir esybę. Straipsnyje apžvelgiamos pedagogo profesinę tapatybę aiškinančios koncepcijos, aptariama vienos iš sričių – į profesiją orientuoto muzikos ir šokio atlikėjus rengiančių pedagogų profesinė tapatybė formavimosi aspektu, pristatomas šio proceso bruožus atskleidžiantis pasirinktos menų mokyklos kokybinis tyrimas, atliktas atvejo analizės metodu.

PDF
HTML

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>