Mokymosi analitikos nauda edukacijai: Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklų mokytojų patirčių analizė
Straipsniai
Julija Melnikova
Klaipėdos universitetas
Aleksandra Batuchina
Klaipėdos universitetas
Gita Šakytė-Statnickė
Klaipėdos universitetas
Gražina Šmitienė
Klaipėdos universitetas
Publikuota 2022-11-07
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2022.48.8
PDF (Anglų)
HTML (Anglų)

Reikšminiai žodžiai

mokymosi analitika
Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklos
duomenimis grįsti pedagoginiai sprendimai

Kaip cituoti

Melnikova, J. (2022) “Mokymosi analitikos nauda edukacijai: Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklų mokytojų patirčių analizė”, Acta Paedagogica Vilnensia, 48, pp. 129–142. doi:10.15388/ActPaed.2022.48.8.

Santrauka

Straipsnyje aptariama mokymosi analitikos nauda edukacijai: teorinėje dalyje atskleidžiama mokymosi analitikos samprata, aptariama, kaip mokymosi analitikos technologijos padeda tobulinti mokymo(si) procesą. Dėmesio skiriama svarbiausiai mokymosi analitikos naudos gavėjų – mokytojų – grupei. Teoriškai atskleidžiama mokymosi analitikos nauda mokytojų pedagoginiame darbe. Empirinėje straipsnio dalyje pristatomi kokybinio tyrimo, skirto mokytojų patirčių analizei, rezultatai. Tyrime dalyvavo 17 Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklų mokytojų, turinčių darbo su mokymosi analitikos priemonėmis patirties. Pusiau struktūruoto interviu metodas leido surinkti tyrimo dalyvių įžvalgas apie mokymosi analitikos naudojimą Lietuvos mokyklose žvelgiant iš mokytojų perspektyvos. Kokybinė informantų atsakymų turinio analizė atskleidė mokytojų nuomonę apie mokymosi analitikos naudą mokymui(si), mokytojų kompetencijas dirbti su mokymosi analitikos priemonėmis, mokytojų įgalinimą naudoti mokymosi analitikos priemones ir priimti duomenimis grįstus pedagoginius sprendimus.

PDF (Anglų)
HTML (Anglų)

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai