Šiame darbe pasitelkiami ontologiniai ir epistemologiniai kritinės pedagogikos principai, ypač Freire’o požiūris į šiuolaikinį užsienio kalbų mokymą, pritaikant pagrindinius principus su DI gairėse išryškinamais reikalavimais mokytojams ir studentams. Dokumentų analizė pabrėžia galimybes ir iššūkius, kurie, Freire’o požiūriu, turi nepaisyti bankinės švietimo koncepcijos, siekiant sąmoningumo, teoriją įgyvendinančios praktikos tam, kad būtų sumažinta mokinio ir mokytojo dichotomija bei pasiektas dialogas. Šioje konceptualioje analizėje yra suteikiamas modernus žvilgsnis į Freir’o įžvalgas, kurios turi įtakos humanizuotam požiūriui į generatyviojo DI taikymą rengiant kalbų mokytojus bei jų išsilavinimui nuolat atnaujinti.
Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.