Matematikos testų lygiagrečių variantų ekvivalentumo problema
Straipsniai
Gediminas Trakas
Publikuota 2016-01-17
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2001.08.9522
PDF

Reikšminiai žodžiai

Testai
lygiagretūs variantai
ekvivalentumas
matematikos mokymas
matematikos egzaminas.

Kaip cituoti

Trakas G. (2016) „Matematikos testų lygiagrečių variantų ekvivalentumo problema“, Acta Paedagogica Vilnensia, 80, p. 138-151. doi: 10.15388/ActPaed.2001.08.9522.

Santrauka

Straipsnyje svarstomos Lietuvos mokyklose naudojamų objektyvių matematikos testų lygiagrečių variant ekvivalentiškumo problemos. Aptariami keturi skirtingi lygiagrečių testo variantų sudarymo būdai, taip pat analizuojami trys konkretūs testai, kurie jau buvo naudoti 1997-1998 m_ per bandomuosius matematikos brandos bei stojamuosius egzaminus_ Kartu pateikiamos kai kurios rekomendacijos, kaip sušvelninti testo variantų skirtumą, ir galimybės išvengti netinkamo testų variantų naudojimo egzaminų praktikoje.
PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.