Psichologiniai paauglių meninio ugdymo aspektai
Straipsniai
Dalia Matijkienė
Publikuota 2002-12-20
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2002.09.9564
PDF

Reikšminiai žodžiai

šiuolaikinė kultūra
menas
intuicija
intelektas
emocijos
meninis pažinimas
meninis ugdymas
integracija

Kaip cituoti

Matijkienė D. (2002) „Psichologiniai paauglių meninio ugdymo aspektai“, Acta Paedagogica Vilnensia, 90, p. 291-302. doi: 10.15388/ActPaed.2002.09.9564.

Santrauka

Straipsnyje remiantis mokytojų ir mokinių apklausos rezultatais ir teorine literatūra nagrinėjami paauglių integruoto dailės dalykų mokymo koncepcijos psichologiniai pagrindai. Iškeliama holistinė kūrybos ir meninės veiklos prigimtis. Meno psichologijoje ji atsiskleidžia kaip dviejų priešingų asmenybės pradų – afektinio ir kognityvaus – vienovė meninio pažinimo procese. Visa tai kelia reikalavimą, kad meninio ugdymo turinys būtų grindžiamas teorijos ir praktikos sąveika. Ši sąveika dailės mokymo programoje pasiekiama dviejų dalykų- dailės istorijos ir dailės kompozicijos pagrindų – integravimu.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.