Matematikos gebėjimų testo diagnostinės kokybės charakteristikos
Straipsniai
Arkadijus Kiseliovas
Danutė Kiseliova
Publikuota 2003-12-29
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2003.11.9595
PDF

Reikšminiai žodžiai

pradinė mokykla
matematika
mokymas
pasiekimai
diagnostika
testai

Kaip cituoti

Kiseliovas A. ir Kiseliova D. (2003) „Matematikos gebėjimų testo diagnostinės kokybės charakteristikos“, Acta Paedagogica Vilnensia, 110, p. 29-35. doi: 10.15388/ActPaed.2003.11.9595.

Santrauka

Straipsnyje analizuojamos ketvirtų klasių moksleivių baigiamojo matematikos gebėjimų testo skaičiavimo užduočių diagnostinės kokybės skaitinės charakteristikos: sunkumo indeksas, standartinis nuokrypis ir t. t. Testo užduočių vidaus struktūra papildomai nagrinėta alfa faktorinės analizės metodu. Pateikiami skaičiavimo užduočių interkoreliacijos ir faktorinės koreliacijos koeficientai bei matematinio faktorinės analizės modelio parametrai. Tyrimo imtis 1141 ketvirtokas iš įvairių Lietuvos miestų ir rajonų mokyklų.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.