Būsimųjų technologijų mokytojų savarankiškumo raiškos pažintinėje veikloje ypatumai
Straipsniai
Rūta Dačiulytė
Publikuota 2004-06-17
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2004.12.9617
PDF

Reikšminiai žodžiai

mokytojų ugdymas
technologijų studentai
savarankiškumas
veikla

Kaip cituoti

Dačiulytė R. (2004) „Būsimųjų technologijų mokytojų savarankiškumo raiškos pažintinėje veikloje ypatumai“, Acta Paedagogica Vilnensia, 120, p. 69-80. doi: 10.15388/ActPaed.2004.12.9617.

Santrauka

Straipsnyje atskleidžiamas studentų, būsimųjų technologijų mokytojų, savarankiškumo raiškos pažintinėje veikloje turinys. Remiantis konkrečiais tyrimo duomenimis analizuojami būsimųjų technologijų mokytojų pažintinio savarankiškumo raiškos veikloje ypatumai ir aptariami savarankiškoje pažintinėje veikloje patiriami emociniai išgyvenimai.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.