Suaugusiųjų švietimo praktika postmoderniame pasaulyje
Straipsniai
Jeffrey M. Harrington
Publikuota 2016-01-17
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2004.13.9641
PDF

Reikšminiai žodžiai

pokyčiai
postmodernizmas
švietimo kaita
suaugusiųjų švietimas

Kaip cituoti

Harrington J. M. (2016) „Suaugusiųjų švietimo praktika postmoderniame pasaulyje“, Acta Paedagogica Vilnensia, 13(13), p. 120-126. doi: 10.15388/ActPaed.2004.13.9641.

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjama itin aktuali suaugusiųjų švietimo problema. Autorius kelia klausimus: kokia suaugusiųjų švietimo vieta šiandienėje edukologijoje ir kokį vaidmenį suaugusiųjų mokymasis visą gyvenimą atlieka postmoderniame pasaulyje. Vertinga tai, kad šiuo aspektu autorius pateikia skirtingų tyrėjų požiūrį. Kartu panaudodamas lyginamosios analizės metodą iš dalies paliečia ir Lietuvą – jos geografinį ir socialinį-ekonominį kontekstą, turintį ryšį su dabarties ir ateities visuomene bei jos plėtros prognoze. Todėl čia pateikiamos autoriaus įžvalgos gali būti naudingos plačiam skaitytojų ratui.
PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.