Darbo rinkos profesijos mokytojų bendrosios kompetencijos: situacija ir poreikis
Straipsniai
Palmira Pečiulauskienė
Publikuota 2007-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2007.18.9663
PDF

Reikšminiai žodžiai

kompetencija
planavimas
organizavimas
nuolatinis mokymasis
poreikis

Kaip cituoti

Pečiulauskienė, P. (2007) “Darbo rinkos profesijos mokytojų bendrosios kompetencijos: situacija ir poreikis”, Acta Paedagogica Vilnensia, 18, pp. 132–143. doi:10.15388/ActPaed.2007.18.9663.

Santrauka

Straipsnyje aptariamas darbo biržos profesinio mokymo įstaigų vadovų požiūris į profesijos mokytojo bendrąsias kompetencijas: planavimo, organizavimo, nuolatinio mokymosi, metodinę. Nagrinėjama šių kompetencijų svarba vykdant profesinį rengimą, atskleidžiamas faktinis šių kompetencijų naudojimo lygis. Tiriant darbo biržos profesinių mokymo įstaigų vadovų požiūrį į profesijos mokytojų bendrąsias kompetencijas, atsižvelgta į respondentų socialinius ir demografinius požymius.
PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>