Ugdymo aplinkos tobulinimas ergonominėmis priemonėmis
Straipsniai
Giedrė Poderienė
Publikuota 2006-12-17
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2006.17.9689
PDF

Reikšminiai žodžiai

moderni ugdymo aplinka
kabinetų daiktinė aplinka
darbo vieta
ergonominiai parametrai ir priemonės

Kaip cituoti

Poderienė G. (2006) „Ugdymo aplinkos tobulinimas ergonominėmis priemonėmis“, Acta Paedagogica Vilnensia, 170, p. 103-110. doi: 10.15388/ActPaed.2006.17.9689.

Santrauka

Moderniai ugdymo aplinkai kurti ir tobulinti nemažai dėmesio skiriama įgyvendinant šalies švietimo reformą ir mokyklų plėtrą. Tačiau tiek edukologijos literatūroje, tiek pedagoginėje praktikoje pasigendama sistemingesnių vertinimų, susijusių su modernios ugdymo aplinkos tikslais, struktūra, vertinimo kriterijais, tobulinimo principais ir nuostatomis. Straipsnyje analizuojamas požiūris į ugdymo aplinkos kūrimą ir tobulinimą ergonominėmis priemonėmis. Pateikiami vykdyto mokinių darbo vietų komponavimo kabinete eksperimento rezultatai, jų analizė ir siūlymai.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.