Darnaus vystymosi paradigmos projekcija vidurinėje mokykloje
Straipsniai
Laima Galkutė
Publikuota 2005-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2005.14.9756
PDF

Reikšminiai žodžiai

mokykla
paradigma
darnus vystymasis
nacionalinė šveitimo strategija

Kaip cituoti

Galkutė, L. (2005) “Darnaus vystymosi paradigmos projekcija vidurinėje mokykloje”, Acta Paedagogica Vilnensia, 14, pp. 83–90. doi:10.15388/ActPaed.2005.14.9756.

Santrauka

Švietimo orientavimas į darnų vystymąsi – tai bendrųjų visuomenės raidos dėsningumų projekcija mokykloje. Siekiant kurti ir diegti mokykloje į darnų vystymąsi orientuoto ugdymo modelius, atskleisti naujas galimybes ir perspektyvas atsižvelgus į Lietuvos švietimo politikos aktualijas, 2000-2003 m. buvo įgyvendintas žvalgomasis projektas „Mokyklos darbotvarkė 21”. Straipsnyje pateikiami projekto patirties analizės fragmentai.
PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>