Reklama kaip prancūzų kalbos mokomoji priemonė
Straipsniai
Rūta Elžbieta Katalynaitė
Užsienio kalbų katedra, Vilniaus Gedimino technikos universitetas
Publikuota 2004-12-01
PDF

Kaip cituoti

Katalynaitė, R.E. (2004) “Reklama kaip prancūzų kalbos mokomoji priemonė”, Kalbotyra, 54(3), pp. 24–31. Available at: https://www.zurnalai.vu.lt/kalbotyra/article/view/23263 (Accessed: 26 April 2024).

Santrauka

Reklama yra įdomus reiškinys ne vien kaip informacijos šaltinis, bet ir kaip mokomoji priemonė dėl savo specifiškumo ir originalumo. Straipsnyje nagrinėjama reklamos kalba sintaksiniu, semantiniu, lingvistiniu ir kultūriniu aspektais. Aptariamos tekstinės kompetencijos ugdymo galimybės, bandoma nustatyti reklaminių pranešimų teikiama galimybė: viena vertus, sintaksinės struktūros su daugybe stilistinių figūrų padeda tobulinti kalbos žinias, kita vertus, reklamai būdingos įtikinėjimo, argumentavimo, lyginimo funkcijos ir jų raiška labai palankios rengti komentarus, diskusijas ir ugdyti diskursinius gebėjimus, pastabumą ir kūrybiškumą bei gilinti kultūros ir civilizacijos žinias.

Aptariami leksikos ir semantikos ryšiai, žodžių daugiareikšmiškumo ir prasmės platumo dalykai. Reklaminių pranešimų medžiagos naudojimas pratybose skatina studentų aktyvumą, ugdo kritiškumo jausmą.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai