Ikimokyklinio ugdymo įstaigos atlieka svarbų vaidmenį vaikų socialinėje ir akademinėje raidoje, tačiau jų veiklos valdymas neretai susiduria su administraciniais ir organizaciniais iššūkiais. Skaitmenizavimas tampa esminiu įrankiu, padedančiu optimizuoti procesus, palengvinti administracinį darbą ir gerinti ugdymo kokybę. Nepaisant technologinių galimybių, švietimo įstaigos dažnai naudoja nesuderintas sistemas, kurios apsunkina duomenų valdymą ir neefektyviai išnaudoja darbuotojų laiką. Todėl atsiranda poreikis vieningai sistemai, kuri užtikrintų sklandų duomenų mainymąsi ir veiklos valdymą. Šio darbo tikslas – išanalizuoti skaitmenizavimo poveikį ikimokyklinio ugdymo įstaigoms, įvertinti dabartinių informacinių technologijų taikymo efektyvumą ir pasiūlyti vieningos sistemos galimą sprendimą.
Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.