Pradžia
Numeriai
Naujausias Nr.
Archyvas
Paieška
Apie
Apie žurnalą
Journal Policy
##common.editorialMasthead##
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Registruotis
Įteikti straipsnį
Peer-Review
Registruotis
Prisijungti
en
T 3 (2020): Scientific Research in Education
Pradžia
Numeriai
Naujausias Nr.
Archyvas
Paieška
Apie
Apie žurnalą
Journal Policy
##common.editorialMasthead##
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Registruotis
Įteikti straipsnį
Peer-Review
Registruotis
Prisijungti
en
Registruotis
Prisijungti
en
Pradžia
/
Vilnius University Open Series
/
Archyvas
/
Scientific Research in Education
T 3 (2020)
Vilnius University Open Series
Scientific Research in Education
Publikuota 2021-02-15
Visas numeris
Monika Orechova | Dalija Gudaitytė
Scientific Research in Education, Vol 3 (2020)
1-151
PDF
Pradžios puslapiai
Monika Orechova | Dalija Gudaitytė
Redakcinė kolegija ir turinys
1-6
PDF
Straipsniai
Nijolė Bankauskienė | Ramunė Masaitytė
KTU pedagogikos studijos: atvejo analizė
100-109
PDF
Jurgita Bagdonaitė
Reemigracija Lietuvoje XXI a.: švietimo sistemos parengtis priimti grįžtančių šeimų vaikus
6-15
PDF
Monika Kontautaitė | Aida Norvilienė
Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymas: X vaiko atvejis
16-28
PDF
Simas Garbenis
Pozityvioji psichologija: bruožų emocinio intelekto ir pozityviosios psichologijos sąsajų apžvalga
29-41
PDF
Gintė Marija Ivanauskienė
Kompiuterinių žaidimų integracija į mokymo(si) procesą mokykloje: naudoti, analizuoti, kurti
42-52
PDF
Kristina Grigaitė-Bliūmienė
Vertybės sporte
53-65
PDF
Monika Orechova
Tarptautinių palyginamųjų tyrimų įtaka nacionalinių valstybių švietimo politikai
66-76
PDF
Augustinas Dainys
Ugdymo metaforų istorinė kaita ir ryšys su politika
77-94
PDF
Viktorija Voidogaitė
Žaidimo ribos: praktinės fenomenologijos tyrimai ir kitos šių dienų mados
95-99
PDF
Indrė Mickevičiūtė
Jūrininkų rengimui kylantys iššūkiai ir galimybės sparčiai modernėjančios jūrinės industrijos kontekste: mokslinių tyrimų apžvalga
110-119
PDF
Julija Kubova-Semaka
Integralus požiūris į kompetenciją
120-135
PDF
Erika Turauskienė | Rasa Braslauskienė
Priešmokyklinio ugdymo mokytojo bendradarbiavimo su tėvais galimybės ugdant vaikų komunikavimo kompetenciją darželyje: priešmokyklinio ugdymo mokytojų nuomonė
136-149
PDF
×
Vartotojo vardas
*
Būtinas
Slaptažodis
*
Būtinas
Pamiršote slaptažodį?
Palikite mane prisijungusį
Prisijungti
Neturite paskyros?
Registruokites