Fonologinio supratimo koncepcija pedagoginėje psichologijoje
Straipsniai
Reda Gedutienė
Publikuota 2010-01-01
https://doi.org/10.15388/Psichol.2010.0.2582
7-17.pdf

Reikšminiai žodžiai

fonologinis supratimas
fonologinis jautrumas
lingvistiniai vienetai
kognityvios operacijos

Kaip cituoti

Gedutienė, R. (2010). Fonologinio supratimo koncepcija pedagoginėje psichologijoje. Psichologija, 41, 7-17. https://doi.org/10.15388/Psichol.2010.0.2582

Santrauka

Straipsnio tikslas yra pristatyti fonologinio supratimo koncepciją pedagoginėje psichologijoje. Straipsnyje susisteminamos pagrindinės fonologinio supratimo sampratos sritys, nagrinėjami diskusiniai fonologinio supratimo turinio, struktūros, įvertinimo klausimai. Aptariant fonologinio supratimo turinį, klasifikuojama fonologinio supratimo komponentų struktūra, nagrinėjami teoriniai ir empiriniai fonologinio supratimo dimensiškumo tyrimai. Ne tik atskleidžiami fonologinio supratimo raidos dėsningumai skirtingose rašto sistemose, bet ir diskutuojama dėl fonologinio supratimo bei skaitymo įgūdžių santykio skirtingose rašto sistemose.

7-17.pdf

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>