Pristatymo strategijos ir jas sąlygojantys veiksniai
Straipsniai
Aistė Valionienė
Publikuota 1998-01-01
https://doi.org/10.15388/Psichol.1998..4447
PDF

Reikšminiai žodžiai

įspūdžio formavimas
savęs pristatymo strategijos

Kaip cituoti

Valionienė, A. (1998). Pristatymo strategijos ir jas sąlygojantys veiksniai. Psichologija, 18, 95-116. https://doi.org/10.15388/Psichol.1998..4447

Santrauka

Šiame darbe aptariamas prisistatymo fenomenas, kai asmuo mėgina kontroliuoti kitų įspūdžius apie save. Kitų susikuriami įvaizdžiai turi reikšmės jų suvokimui, vertinimui ir elgesiui su tuo žmogumi, tuo pačiu ir jų pačių savęs suvokimui. Todėl žmonės kartais elgiasi taip, kad kitų akyse būtų sukurtas tam tikras įvaizdis. Išskiriamos keturios pagrindinės prisistatymo strategijos. Tam tikros strategijos pasirinkimas ir įvaizdžio kontrolės motyvacijos lygis yra veikiami situacinių, išorinių ir charakterio kintamųjų. Šio straipsnio, apie pristatymo strategijas ir jas sąlygojančius veiksnius, tikslas yra suteikti šios srities literatūrai darnos ir pateikti struktūrą tolesniems empiriniams prisistatymo tyrimams.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>