INTELEKTO STRUKTŪRA: PROTIŠKAI ATSILIKUSIŲ IR SPECIFINIŲ MOKYMOSI NEGALIŲ TURINČIŲ VAIKŲ WISC PROFILIŲ LYGINAMOJI ANALIZĖ
Straipsniai
R. Pukinskaitė
Publikuota 1996-01-01
https://doi.org/10.15388/Psichol.1996.0.4458
PDF

Reikšminiai žodžiai

intelektas
intelekto struktūra
protinis atsilikmas
mokymosi negalės

Kaip cituoti

Pukinskaitė R. (1996) „INTELEKTO STRUKTŪRA: PROTIŠKAI ATSILIKUSIŲ IR SPECIFINIŲ MOKYMOSI NEGALIŲ TURINČIŲ VAIKŲ WISC PROFILIŲ LYGINAMOJI ANALIZĖ“, Psichologija, 150, p. 57-77. doi: 10.15388/Psichol.1996.0.4458.

Santrauka

Šiame straipsnyje atskleidžiami intelekto struktūros ypatumų skirtumai tarp psichiškai atsilikusių, turinčių mokymosi sutrikimų ir mokinių su aukštais pasiekimais. Eksperimentinis tyrimas parodė reikšmingą skirtumą tarp visų grupių WISC plataus-masto balų rezultatuose, verbaliniuose ir atlikimo baluose (p<0.05). Vaikų su mokymosi sutrikimais atlikimo IQ buvo reikšmingai aukštesnis nei jų verbalinis IQ. Vaikų su garsiniais-vizualiniais sutrikimais profilis turi tendenciją tapti vienodesniu (nėra reikšmingų skirtumų tarp verbalinio ir atlikimo IQ). Didžiausias rezultatų kintamumas pastebėtas vaikų su aukštais pasiekimais rezultatuose, o mažiausias kintamumas psichiškai atsilikusių vaikų rezultatuose.
PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.