Kai kurių vaizdinių priemonių panaudojimas, aktyvinant mokinius fizikos pamokoje
Straipsniai
A. Niaura
Publikuota 1962-01-06
https://doi.org/10.15388/Psichol.1962.2.8850
PDF

Reikšminiai žodžiai

fizika
aktyvinimas
vaizdinės priemonės

Kaip cituoti

Niaura A. (1962). Kai kurių vaizdinių priemonių panaudojimas, aktyvinant mokinius fizikos pamokoje. Psichologija, 2, 51 - 70. https://doi.org/10.15388/Psichol.1962.2.8850

Santrauka

Sumanus vaizdinių priemonių panaudojimas fizikos pamokose visada aktyvina mokinius. Mokiniai dažnai mažai dėmesio kreipia į praktinę fizikos pusę, nes mokyklose retai atliekamos praktinės arba grafinės apklausos. Darbe analizuojamos skirtingos praktinės ir grafinės apklausos formos, jų derinimas su savarankiškais mokinių darbais. Autorius parodo, kaip mokiniai aktyvinami, panaudojant klasės lentą, užrašus apie fiziką ir analogijas, tiriamo reiškinio palyginimą su panašiais reiškiniais. Pateikiamas universalaus prietaiso, skirto kai kuriems kintamos elektros srovės, elektromagnetinių svyravimų ir kontūrų reiškiniams, aprašymas. Toliau analizuojama frontalinio eksperimento panaudojimas ir įvairūs natūralių detalių rinkiniai. Pateikiami rinkinių „Amorfiniai ir kristaliniai kūnai“ ir „Deformacijos būdai“ aprašymai. Mokiniai aktyviai dirba, kai naudojamos pasukamos lentelės. Pateikiamas lentelės „Atomo sandara“ aprašymas.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.