Namų skaitymo reikšmė, ugdant sakytinės kalbos įgūdžius trečiame kurse
Straipsniai
E. Čepaitė
Publikuota 1963-01-06
https://doi.org/10.15388/Psichol.1963.5.8892
PDF

Reikšminiai žodžiai

namų skaitymas
sakytinės kalbos ugdymas

Kaip cituoti

Čepaitė, E. (1963). Namų skaitymo reikšmė, ugdant sakytinės kalbos įgūdžius trečiame kurse. Psichologija, 5, 73-79. https://doi.org/10.15388/Psichol.1963.5.8892

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjamas kai kurių namų skaitymo momentų panaudojimo trečio kurso studentų sakytinės kalbos įgūdžių ugdymui. Greta kitų tikslų, kuriuos kelia sau mokytojai, tikrindami namų skaitymą (ideologinio ir estetinio ugdymo, intelektinio akiračio plėtimas ir t.t.), galima ir būtina namų skaitymą panaudoti ir sakytinės kalbos įgūdžių ugdymui. Straipsnyje nagrinėjami esminiai keliai ir duodami konkretūs metodiniai nurodymai, kaip ugdyti besimokančiųjų sakytinės kalbos įgūdžius, namų skaitymo užduočių tikrinimo metu.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>