Paauglių vasaros darbų ir poilsio organizavimo sistema
Straipsniai
J. Kašys
Publikuota 1968-01-06
https://doi.org/10.15388/Psichol.1968.9.8919
PDF

Reikšminiai žodžiai

vasaros darbai
vasaros poilsis
paauglystė

Kaip cituoti

Kašys, J. (1968). Paauglių vasaros darbų ir poilsio organizavimo sistema. Psichologija, 9(1), 59-68. https://doi.org/10.15388/Psichol.1968.9.8919

Santrauka

Teisingai pedagoginiu atžvilgiu organizuotas paauglių kolektyvinis vasaros darbas kolūkiuose (tarybiniuose ūkiuose), o ir jų poilsis skiepija meilę žemės ūkio darbams, auklėja kolektyviškumo, humanizmo ir kitus jausmus. Kaimo aštuonmečių mokyklų vaikų vasaros darbas yra veiksminga dorovinio auklėjimo priemonė tuo atveju, kai patenkinami moksleivių protiniai poreikiai ir interesai. Savarankiškumas, noras tapti panašiu į suaugusį, asmenybės vertės jausmo pasireiškimas būdingi paauglio bruožai. Kaimo aštuonmečių mokyklų aukštesniųjų klasių moksleivių vasaros darbo kolūkiuose (tarybiniuose ūkiuose) ir poilsio organizavimo sistema patenkina tuos paauglio poreikius ir skatina jo aktyvią visuomeninę veiklą. Ji ugdo ir kitus paauglio poreikius, kaip pažinimą, materialinį suinteresuotumą ir kt. Paauglių vasaros veiklos sistema, vienijanti ir gamybinį darbą, ir kultūringą poilsį, apima ne tik pedagoginio vadovavimo ir paauglio savarankiškumo ugdymo formas, bet ir kolūkio visuomenės, o ypač vadovaujančių kadrų (žemės ūkio specialistų, brigadininkų, fermų vedėjų ir kt.) aktyvų dalyvavimą, doroviškai auklėjant vaikus vasaros metu.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>