Kai kurie diferencijuoto mokymo bendrojo lavinimo mokykloje klausimai
Straipsniai
T. Stulpinas
Publikuota 1969-01-08
https://doi.org/10.15388/Psichol.1969.10.9228
PDF

Reikšminiai žodžiai

diferencinis mokymas
bendrojo lavinimo mokykla

Kaip cituoti

Stulpinas , . T. . (1969). Kai kurie diferencijuoto mokymo bendrojo lavinimo mokykloje klausimai . Psichologija, 10, 15-20. https://doi.org/10.15388/Psichol.1969.10.9228

Santrauka

Straipsnyje aprašoma diferencinio mokymo samprata, tikslas, vieta mokymo sistemoje, faktoriai, nuo kurių priklauso individualus požiūris į mokinius, taip pat analizuojamos mokinių užduotys. Autorius supažindina su diferencinio mokymo samprata plačiąja ir siaurąja prasme. Siaurąja prasme yra trys diferencinio mokymo perspektyviniai tikslai: artimas, tarpinis ir tolimas. Diferencinis mokymas suvokiamas kaip procesas, susidedantis iš skirtingų fiziologinių, psichologinių, pedagoginių ir socialinių faktorių derinių. Priklausomai nuo veiklos laikotarpio visi faktoriai skirstomi į santykinai pastovius ir santykinai laikinus. Straipsnyje pabrėžiamas mokinių lyginimo tarpusavyje negalimumas, sistemos ir užduočių kokybės svarba, autorius pastangos suklasifikuoti direfencines užduotis.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>