Įvairių dailės medžiagų ir technikų panaudojimo reikšmė vidurinės bendrojo lavinimo mokyklos V-VI klasėse
Straipsniai
V. Norkus
Publikuota 1972-01-08
https://doi.org/10.15388/Psichol.1972.12.9265
PDF

Reikšminiai žodžiai

kūrybiškumas
dailės technikos
dailė

Kaip cituoti

Norkus , . V. . (1972). Įvairių dailės medžiagų ir technikų panaudojimo reikšmė vidurinės bendrojo lavinimo mokyklos V-VI klasėse. Psichologija, 12, 37-52. https://doi.org/10.15388/Psichol.1972.12.9265

Santrauka

Kūrybinių sugebėjimų vystymas yra vienas iš svarbiausių jaunosios kartos komunistinio ugdymo uždavinių. Piešimo pamokose ši problema dažniausiai buvo sprendžiama mokant turinio prisilaikant akademinio piešimo taisyklių, tačiau nepakankamai dėmesio buvo skiriama naudojant įvairias dailės medžiagas ir technikas. Įvairių dailės medžiagų ar technikos naudojimas piešimo pamokose skirtingai veikia mokinių psichiką ir psichologiją, plečia jų akiratį meno srityje, ugdo kūrybinius sugebėjimus, ugdo meninį skonį, padeda įgyti technikos įgūdžius. Todėl tikslinga vidurinės mokyklos piešimo pamokose kaip galima plačiau mokinius pažindinti su akvarelės liejimo technika, tušo, guašo, štampavimo, grafikos ir kt. būdais. Praktikoje susipažinę su įvairiomis meninėmis priemonėmis ir būdais, mokiniai daug giliau suvokia liaudies ir profesionalųjį meną, meno kūrinio turinio ir formos sintezę.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>