Mokomojo ekrano poveikis ikimokyklinio amžiaus vaikui
Straipsniai
Z. Tidikienė
Publikuota 1972-01-08
https://doi.org/10.15388/Psichol.1972.12.9267
PDF

Reikšminiai žodžiai

mokomasis ekranas
mokomieji filmai
ikimokyklinis amžius

Kaip cituoti

Tidikienė , . Z. . (1972). Mokomojo ekrano poveikis ikimokyklinio amžiaus vaikui. Psichologija, 12, 63-73. https://doi.org/10.15388/Psichol.1972.12.9267

Santrauka

Mūsų tyrimai parodė, kad mokomojo ekrano panaudojimas, supažindinant 5-7 metų vaikus su aplinka, gerokai patobulina mokymo procesą ir tuo pačiu teigiamai veikia ikimokyklinio amžiaus vaiko asmenybę. Mokomasis filmas padeda vaikams įsisavinti konkrečias ir apibendrintas, išplėstas ir susistemintas žinias. Pedagogiškai kryptingas pažintinės medžiagos pateikimas filme formuoja vaiko vertinamąjį požiūrį į visuomeninio gyvenimo reiškinius, moko apibendrinti ir analizuoti. Vaizdų emocionalumas skatina vaiko kalbos aktyvumą, o filmo tekstas ugdo jos rišlumą, vaizdingumą, išraiškingumą.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>