Pradžia
Numeriai
Naujausias nr.
Archyvas
Ieškoti
Pranešimai
Redaktorių kolegija
Apie
Apie žurnalą
Ankstesnės redkolegijos
Gairės specialiesiems numeriams
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Žurnalo politika
Prisijungti
en
T 11 (1971): Pedagogika ir psichologija
Pradžia
Numeriai
Naujausias nr.
Archyvas
Ieškoti
Pranešimai
Redaktorių kolegija
Apie
Apie žurnalą
Ankstesnės redkolegijos
Gairės specialiesiems numeriams
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Žurnalo politika
Prisijungti
en
Prisijungti
en
Pradžia
/
Psichologija
/
Archyvas
/
Pedagogika ir psichologija
T 11 (1971)
Psichologija
Pedagogika ir psichologija
Publikuota 1971-01-08
Straipsniai
A. Gučas
K. Ušinskio psichologinės pažiūros
7-16
PDF
J. Martynaitis
Eksperimentinės psichologijos pradmenys Lietuvoje (1910-1940 m.)
17-26
PDF
E. Levanienė
N. Krupskaja apie sąmoningos drausmės auklėjimą
28-40
PDF
J. Naikelytė
Jono Jablonskio paruošta lietuvių kalbos mokymo programa
41-46
PDF
V. Mikėnas
„Naujojo auklėjimo" reikalavimų mokyklai kritika
47-52
PDF
A. Gučas | E. Rimkutė
Regimojo perceptyvinio ieškojimo psichologinės analizės klausimu
55-58
PDF
A. Kulvičienė
Kai kurios VI klasių mokinių akivaizdaus mąstymo ypatybės
59-64
PDF
V. Dzikarienė
Kai kurios meninio mąstymo sąlygos, suvokiant eilėraštį
65-72
PDF
S. Elijošiūtė
Skatinamųjų intonacijų identifikacijos rezultatai
73-78
PDF
J. Laužikas
Kai kurios diferencijuoto mokymo organizacinės formos
81-92
PDF
M. Stakvilevičius | F. Dargis
Bendra varžybų dalyvių vertinimo metodika
93-94
PDF
V. Rajeckas
Humanitarinių dalykų reikšmė teigiamo mokinių požiūrio į mokymąsi ugdymui
95-102
PDF
M. Lazauskienė
Kai kurie lietuvių liaudies pedagogikos tyrinėjimo klausimai
103-108
PDF
Z. Bajoriūnas
Kartų tarpusavio santykių problema
109-116
PDF
V. Bernotas
Grafinių darbų panaudojimas gamtos pamokose
117-122
PDF
J. Dailidienė
Antruosius metus einančių lietuvių vaikų aktyvaus žodyno sudėtis (apimtis) priklausomai nuo auklėjimo sąlygų
123-126
PDF
E. Kuzmickaitė
Pagrindiniai informacijos tipai, kuriuos perduoda present perfect, past indefinite ir past perfect, ir kaip jų mokyti lietuvius studentus
127-138
PDF
L. Šliosbergas
Dėl diferencijuoto profesinio - darbinio apmokymo pagalbineje internatinėje mokykloje pagrindimo
139-152
PDF
×
Vartotojo vardas
*
Būtinas
Slaptažodis
*
Būtinas
Pamiršote slaptažodį?
Palikite mane prisijungusį
Prisijungti
Neturite paskyros?
Registruokites