Kritinė tarptikybinė pedagogika: pro ir contra
Straipsniai
Lilija Duoblienė
Publikuota 2008-01-01
https://doi.org/10.15388/Relig.2008.1.2788
PDF

Reikšminiai žodžiai

religinis ugdymas
kritinė pedagogika
bendrosios bendrojo lavinimo programos
Lietuva

Kaip cituoti

Duoblienė L. (2008) „Kritinė tarptikybinė pedagogika: pro ir contra“, Religija ir kultūra, 5(1), p. 98-108. doi: 10.15388/Relig.2008.1.2788.

Santrauka

Straipsnyje kritinės pedagogikos požiūriu aptariama religinio ugdymo situacija pasaulyje ir Lietuvoje. Pirmiausia apžvelgiama kritinės pedagogikos, kaip naujos, perspektyvios pedagogikos krypties, ypatumai, jos neomarksizmu ir moderniąja filosofija grįstos nuostatos. Gilinamasi į kritinės pedagogikos pastangas keisti religinį ugdymą, ypač religinį ugdymą į tarptikybinį kritinį ugdymą. Šios galimybės svarstomos platesniame religijos ir religinio ugdymo kontekste: šiuolaikinių filosofų požiūriu, tarptautinių organizacijų religinio ugdymo strategijų perspektyvoje, atsižvelgiant į Lietuvos religinio (katalikų tikybos) ugdymo programas.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

> >>