Slaugytojo edukacinės veiklos svarba pacientams, patyrusiems miokardo infarktą
Slauga. Mokslas ir praktika viršelis 2017 Nr. 3 (243)
Tyrimai
Vida Stončienė
Klaipėdos valstybinė kolegija
Lina Šakienė
Klaipėdos valstybinė kolegija
Laura Strielaitė
Bendrosios praktikos slaugytoja
Publikuota 2020-08-31
PDF

Reikšminiai žodžiai

miokardo infarktas
slaugytojas
edukacinė veikla

Kaip cituoti

Stončienė, V., Šakienė, L. and Strielaitė, L. (2020) “Slaugytojo edukacinės veiklos svarba pacientams, patyrusiems miokardo infarktą”, Slauga. Mokslas ir praktika, (3 (243), pp. 7–12. Available at: https://www.zurnalai.vu.lt/slauga/article/view/19391 (Accessed: 20 April 2024).

Santrauka

Šiandien slaugytojų veikla nebegali apsiriboti medicinine pacientų (klientų) priežiūra. Joje tampa svarbūs socialiniai, psichologiniai bei pedagoginiai aspektai. Kad būtų efektyviai įgyvendintos įvairios sveikatingumo priemonės, kad būtų taikyti pažangūs sveikatos ugdymo metodai, kad būtų stiprinama žmonių atsakomybė dėl savo sveikatos, slaugytojams būtinos pedagoginės žinios, mokymas, bendravimo įgūdžiai. Slaugytojas, bendradarbiaudamas su pacientu, vykdo ilgalaikę žmonių sveikatos priežiūrą. Vienos pagrindinių slaugytojo profesinės veiklos kompetencijų yra edukacinės slaugytojų kompetencijos. Sveikatos ugdymas tampa vienu pagrindinių slaugytojų veiklos krypčių, dirbant tiek su sveikais, tiek su sergančiais lėtinėmis ligomis įvairaus amžiaus žmonėmis.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.