Klausimai ir iššūkiai dėl negalią turinčių vaikų teisės mokytis įtraukaus ugdymo sąlygomis Lietuvoje
Articles
Jonas Ruškus
Vytauto Didžiojo universitetas
Publikuota 2020-12-30
https://doi.org/10.21277/se.v1i41.526
PDF

Reikšminiai žodžiai

Lietuva
Įtraukus ugdymas
Negalė
Jungtinių Tautų Neįgaliųjų teisių konvencija
Tinkamas sąlygų pritaikymas

Kaip cituoti

Ruškus, J. (2020) “Klausimai ir iššūkiai dėl negalią turinčių vaikų teisės mokytis įtraukaus ugdymo sąlygomis Lietuvoje”, Special Education, 1(41), pp. 10–52. doi:10.21277/se.v1i41.526.

Santrauka

Nuo 2010 m. Lietuva yra Jungtinių Tautų Neįgaliųjų teisių konvencijos šalis narė. Analizuojama švietimo politikos plėtra Lietuvoje, atsižvelgiant į neįgalių vaikų teisę į įtraukųjį ugdymą, taip pat faktinės neįgalių vaikų ugdymo tendencijos segregacinėje ir įprastoje ugdymo aplinkoje. Autorius nagrinėja prielaidą, kad medicininio modelio ir neoliberalios mąstysenos struktūrų susikirtimas edukaciniame diskurse trukdo įgyvendinti žmogaus teisių standartus, ypač tinkamą sąlygų pritaikymą.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.