Vaikų, turinčių vidutinį ir žymų intelekto sutrikimą, mitybos ir asmeninės higienos įgūdžių formavimosi tyrimas
Articles
Yuliya Haletska
Podolės Kameneco Ivano Ohienko nacionalinis universitetas, Ukraina
Publikuota 2022-12-07
https://doi.org/10.15388/se.2022.v1i44.14
PDF

Reikšminiai žodžiai

Vaikai turintys intelekto negalią
vidutinis ir žymus intelekto sutrikimas
valgymo įgūdžiai
asmeniniai higienos įgūdžiai
specialiosios institucijos

Kaip cituoti

Haletska, Y. (2022) “Vaikų, turinčių vidutinį ir žymų intelekto sutrikimą, mitybos ir asmeninės higienos įgūdžių formavimosi tyrimas”, Special Education, 1(44), pp. 127–154. doi:10.15388/se.2022.v1i44.14.

Santrauka

Straipsnyje analizuojami vaikų, turinčių vidutinį ir žymų intelekto sutrikimą, valgymo ir asmens higienos įgūdžių susiformavimo tyrimo rezultatai. Aprašomos pagrindinės ugdymo kryptys formuojant vaikų, turinčių intelekto sutrikimų, savitarnos įgūdžius: valgymo, asmeninės higienos, apsirengimo ir nusirengimo ir kt. Nustatyta, kad vaikų, turinčių vidutinį ir žymų intelekto sutrikimą, buitinio savarankiškumo formavimosi sėkmę lemia tikrojo vaikų poreikių lygio nustatymas, darbo su vaikais turinio tobulinimas naudojant įvairias vaizdines priemones, pozityvaus požiūrio į buitinę veiklą formavimas, laipsniškas kontrolės silpninimas, siekiant padidinti vaiko savarankiškumą ir aktyvumą.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.