Svetimkalbių vaikų produkuojamos sakytinės lietuvių kalbos mokėjimo lygio nustatymas
Articles
Rita Juknevičienė
Vilniaus universitetas
Publikuota 2022-12-12
https://doi.org/10.15388/Taikalbot.2022.17.8
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

BEKM
kalbos mokėjimo lygiai
lietuvių K2
sakytinė kalba
svetimkalbiai mokiniai

Kaip cituoti

Juknevičienė, R. (2022). Svetimkalbių vaikų produkuojamos sakytinės lietuvių kalbos mokėjimo lygio nustatymas. Taikomoji Kalbotyra, 17, 137-165. https://doi.org/10.15388/Taikalbot.2022.17.8

Santrauka

Svetimųjų kalbų mokymo praktikoje „Bendrieji Europos kalbų metmenys“ (BEKM) yra vienas svarbiausių dokumentų, apibrėžiančių svetimųjų kalbų mokymui(si) ir vertinimui aktualius mokėjimo lygius. Bendrieji kalbos mokėjimo lygių aprašai turėtų padėti svetimųjų kalbų pedagogams ir testų rengėjams laikytis vienodos lygių sampratos. Tačiau aprašų interpretavimas ir gebėjimų aptarčių siejimas su empirine medžiaga, t. y. autentiškos kalbos pavyzdžiais, vis dar kelia nemažai aistrų ir ginčų. Šio straipsnio tikslas – aprašyti kalbos testų ir testų atlikčių siejimo su BEKM žingsnius ir remiantis lietuvių K2 mokinių sakytinės kalbos pavyzdžiais pademonstruoti, kaip nustatomas kalbos mokėjimo lygis. Straipsnyje aptariami įvairūs siejimo proceso aspektai ir faktoriai, leidžiantys užtikrinti BEKM lygių prieskyros patikimumą ir objektyvumą.

PDF
HTML

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai